سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بخت گشایی با شرف الشمس

بخت گشایی به معنی باز شدن بخت یا شانس بهتری در زندگی است. این مفهوم معمولاً به وقوع افرادی می‌پردازد که در مواقعی احساس می‌کنند که شانس یا بخت آن‌ها بسته است و نیاز به یافتن فرصت‌ها یا حلقه‌های جدید در زندگی دارند. بخت گشایی ممکن است به شکل‌های مختلفی اتفاق بیفتد، از جمله بهبود شرایط مالی، بهبود وضعیت اجتماعی یا شخصی، فرصت‌های شغلی جدید و موفقیت در زندگی عاطفی.

آداب ویژه برای استفاده از سوره احزاب

طبق آموزه‌های ائمه، برای بهره‌مندی از دعای گشایش بخت فوری، سوره‌ی مربوطه را بر روی پوست آهو بنویسید و درون یک ظرف شیشه‌ای یا کوزه درب‌بسته قرار دهید و آن را در منزل نگهداری کنید. بر خلاف بعضی دعاها و حرزها مانند دعای حرز امام جواد (ع)، نیازی نیست همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

 

برای بهره‌برداری مؤثر از این دعا برای گشایش بخت، نکات زیر بسیار مهم هستند که باید به آنها توجه کنید:

 

1. اجتناب از بدگویی و سخنان ناسزا

2. پاک نگه داشتن نیت‌ها

3. ادامه دادن به بخشش و اعمال صدقه

4. عدم ناامیدی از اجابت دعا

5. پاکیزگی قلب و کنار گذاشتن کینه و نفرت

6. انجام نمازهای واجب به موقع

7. اجتناب از گناه در رفتار و رویه

 

این دعا بر روی پوست آهو باید نوشته شود، نه اینکه چاپ کاغذی شود. درباره اینکه آیا می‌توان آن را فقط خواند یا نه، اگر کسی آن را بخواند، اشکالی ندارد و حتی بسیار هم ثواب دارد، اما طبق آداب توصیه شده توسط معصومین، نوشتن سوره احزاب روی پوست آهو برای بخت گشایی توصیه شده‌است.

 

کمی بیشتر درباره انگشتر شرف الشمس برای بخت گشایی

همانطور که ابتدا بیان شد، معمولاً دعای شرف شمس پشت نگین عقیق زرد حکاکی می‌شود، ولی اگر این نوع نگین در دسترس نباشد، می‌توان متن دعا را روی یک تکه کاغذ زرد هم نوشت، هرچند که توصیه می‌شود از عقیق زرد استفاده کنید. این دعا نیاز به دقت دارد؛ زیرا نوشتن آن نیازمند آگاهی، ایمان و پاکیزگی جسم است.

 

علاوه بر ذکر شرف الشمس که به صورت حروف رمزی بیان شده و باید پشت عقیق زرد حکاکی گردد، یک دعای دیگر نیز وجود دارد که باید قبل از حکاکی دعای اصلی خوانده شود. توصیه می‌شود برای موثر بودن دعای شرف شمس این دعا که با حروف عربی است، قبل از حکاکی حروف رمزی، توسط حکاک موردنظر قرائت شود. با این حال، لازم به ذکر است که حکاکی این حروف عربی بر روی عقیق زرد ضروری نیست. متن دعای شرف الشمس به این صورت است:

 

” بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه‍ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.”

 

معنی متن دعای شرف الشمس که باید توسط حکاک خوانده شود:

ای خدا! از تو درخواست می

 

‌کنم به حق حرف هاء از اسم اعظمت و به حق سه عصا و به حق حرف الف قائم و به حق حرف میم طمیس بریده و به حق نردبان و به حق چهار حرفی که مانند کف دست بدون مچ است و به حق حرف هاء و به حق حرف واو معظّم که شکل اسم شریف اعظم توست که بر محمد و آل محمد درود فرستی به تعداد حروفی که با قلم نوشته شده است و حاجتم را برآورده کنی.

 

جهت مشاهده محصولات شرف الشمس بر روی ” انگشتر شرف الشمس اصل در مشهد” کلیک کنید. لازم به ذکر است فروشگاه شرف آنلاین امکان ارسال محصولات خود به سراسر ایران را داراست.